Перегляд зібрання за групою - Автори Пшінка, Н. М.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 11 із 11
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Авторські принти в дизайні хустково-шарфових виробівКолосніченко, М. В.; Пшінка, Н. М.; Пашкевич, К. Л.; Остапенко, Н. В.
2018Значення композиції в образотворчому мистецтві та її роль у прочитанні художнього творуПавленко, Анатолій; Пашукова, С. Г.; Пшінка, Н. М.
2018Колір у соціальному плакаті як засіб впливу на громадську свідомістьПшінка, Н. М.; Пашукова, С. Г.; Пономарьова, Н. С.
2019Концепція свободи як фактор становлення і трансформації мистецтва Public ArtПшінка, Н. М.
2017Образотворчість Тараса Шевченка в освітньому просторі УкраїниПшінка, Н. М.
2018Особливості дизайн-проектування хустково-шарфових виробів з використанням ліноритуОстапенко, Н. В.; Пшінка, Н. М.; Пашукова, С. Г.
2018Особливості дизайн-проектування хустково-шарфових виробів з використанням ліноритуОстапенко, Н. В.; Пшінка, Н. М.; Пашукова, С. Г.
2018Особливості самчиківського розпису в оздобленні декоративних подушок вишивкоюКолосніченко, М. В.; Пашукова, С. Г.; Пшінка, Н. М.
2019Поєднання монотипії і комп'ютерної графіки в дизайні візитівкиПшінка, Н. М.; Пашукова, С. Г.; Деюн, А. В.
2017Проблематика розвитку українського бренд-дизайну з урахуванням світових тенденційПшінка, Н. М.; Пашукова, С. Г.; Шаплай, А. І.
2017Соціальний плакат як засіб впливу на громадську свідомістьПшінка, Н. М.; Гальчинська, О. С.; Пономарьова, Н. С.