Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9294
Title: Проблематика розвитку українського бренд-дизайну з урахуванням світових тенденцій
Authors: Пшінка, Н. М.
Пашукова, С. Г.
Шаплай, А. І.
Keywords: бренд-дизайн
формування іміджу
виражальні засоби
брендинг
Issue Date: 2017
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Шаплай А. І. Проблематика розвитку українського бренд-дизайну з урахуванням світових тенденцій / А. І. Шаплай ; наук. кер. Н. М. Пшінка, С. Г. Пашукова // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVI Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (27-28 квітня 2017 р., Київ). - К. : КНУТД, 2017. - Т. 1 : Сучасні матеріали і технології виробництва виробів широкого вжитку та спеціального призначення. - С. 546-547.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9294
Appears in Collections:Кафедра рисунка та живопису (РЖ)
Сучасні матеріали і технології виробництва виробів широкого вжитку та спеціального призначення

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NRMSE2017_V1_P546-547.pdf509,71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.