Перегляд зібрання за групою - Теми модний продукт

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 8 із 8
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018Substantiation of the fashion system as the concept of fashion conduct in modern consumer societyChuprina, N. V.; Kolosnichenko, M. V.
2020Багатовекторність дизайн-діяльності світових та українських дизайнерських брендівЧупріна, Наталія; Фролов, Іван; Колосніченко, Марина
2015Значення об’єктів «HAUTE COUTURE» у формуванні споживацького попиту на продукти індустрії модиЧупріна, Н. В.; Флисак, Б.-М. П.
2016Роль кітчу у формуванні сучасної вуличної модиЧупріна, Н. В.
2015Роль сучасних технологій дизайн-діяльності у формуванні компетентностей дизайнера одягу в сучасній індустрії модиЧупріна, Н. В.
2015Сегментація суб'єктів індустрії моди як учасників модного процесуЧупріна, Н. В.
2015Становлення матеріально-культурного підходу у вивченні історії костюма та модиЧупріна, Н. В.
2017Трансформація та синтез художньо-композиційних елементів етнічного стилю при формуванні проектного образу в індустрії модиЧупріна, Н. В.; Захарчук, Євгенія Олексіївна