Перегляд зібрання за групою - Теми услуга

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 11 із 11
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018Активізація підприємницької діяльності підприємств сфери послугДонченко, С. С.; Щербак, В. Г.
2013Вплив експертного оцінювання на якість надання побутових послугТеміндарова, Ю. А.; Шепель, О. В.
2018Вплив факторів споживчого вибору на формування спектру послуг з ремонту взуттяБабич, А. І.; Мирошниченко, І. М.
2014Застосування інтернет-технологій у діяльності підприємств сфери послугПаливода, О. М.; Зобенько, Ю. В.
2016Моделювання поведінки споживачів на ринку послугПічик, К. В.
2016Основні напрями підвищення конкурентоспроможності автосервісного підприємстваКрахмальова, Н. А.; Качур, Т. А.
чер-2021Перспективи розвитку лікувально-оздоровчого туризму Запорізької областіЗаріцька, Н. М.; Бродська, В. В.
2017Реклама як клієнтоорієнтований засіб формування обізнаності споживача щодо інноваційності товарів та послугНіфатова, О. М.; Поповська, М. І.
2017Система управління якістю послугГанущак-Єфіменко, Л. М.; Шамільян, К. С.
2019Франчайзинг як ефективна форма розвитку малих підприємств в сфері послугНіфатова, О. М.; Литовка, Ю. С.
2014Шляхи вдосконалення сфери послуг в Україні на прикладі економічно розвинених країнКузьміна, С. А.; Касперович, Ю. В.