Перегляд зібрання за групою - Теми стимулювання збуту

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 8 із 8
Дата випускуНазваАвтор(и)
чер-2023Маркетингова політика стимулювання збуту туристичної кампаніїБунтова, Н. В.; Мудряк, Дарина Олександрівна
2015Маркетингове дослідження реклами на ринку кондитерських виробів УкраїниЯренко, А. В.; Писанець, К. К.; Рамола, М.-К. П.
2019Основні переваги та недоліки маркетингової політики стимулювання збуту продукціїІванова, З. О.; Мріх, О. А.
2018Разработка комплекса программы стимулирования сбыта для ООО "GLORY PACK"Нифатова, Е. М.; Хань, Це
2017Реклама як знаряддя збутуМурована, Л. В.; Коростинська, Н. Р.
2019Розробка кампанії з підвищення конкурентоспроможності підприємства за рахунок медійних засобів та стимулювання збутуНіфатова, О. М.; Лакомська, С. А.
2013Інтегровані маркетингові комунікації організації: головні переваги впровадженняГоловкіна, Н. В.; Шутовський, Д. О.
2020Інтернет-маркетинг як ефективний інструмент налагодження комунікацій з цільовою аудиторієюВіннікова, Інна Ігорівна; Пономаренко, Ігор Віталійович