Просмотр собрания по группе - Авторы Євсейцева, О. С.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 114 по 133 из 144 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2019Таргетинг – цілеспрямований вплив на споживачаЄвсейцева, О. С.; Меркулова, Д. С.
мар-2019Таргетинг – цілеспрямований вплив на споживачаЄвсейцева, О. С.; Меркулова, Д. Д.
2023Таргетингова реклама: переваги та недолікиЄвсейцева, О. С.; Крижанівський, М. А.
2016"Таємний покупець" як метод маркетингового дослідженняКоломієць, К. Ю.; Євсейцева, О. С.
2014Тенденції в сегментації: від ринку до споживачаЄвсейцева, О. С.; Іщук, Б. О.
2014Технологія організації стокової торгівліЄвсейцева, О. С.; Півторайко, В. В.
2014Техніка написання оголошень для контекстної рекламиЄвсейцева, О. С.; Потєха, Д. С.
2019Тренди діджитал маркетингу, на які слід звернути увагуЄвсейцева, О. С.; Коростинська, Н. Р.
2020Удосконалення маркетингових комунікацій для підприємств, що працюють на ринку дитячих товарівГейко, М. Є.; Євсейцева, О. С.
2019Уловки бренда в мережі або головний секрет успіху інтернет-просуванняЄвсейцева, О. С.; Качур, С. В.
2016Управління матеріальними потоками в логістичних системахЧерченко, Б. К.; Євсейцева, О. С.
2016Фактори формування логістичних системТолстих, А. В.; Євсейцева, О. С.
2014Форми оцінки конкурентівЄвсейцева, О. С.; Назарець, В. А.
2023Формування копірайтингу в сучасних реаліяхЄвсейцева, О. С.; Широков, М. О.
2009Формування маркетингового портфелю на підприємствах легкої промисловостіЄвсейцева, О. С.
2015Формування маркетингової системи інформаційного забезпечення на промислових підприємствахГеселева, Н. В.; Євсейцева, О. С.; Ларькіна, M. І.
2016Формування і вибір цільових сегментів підприємстваКухар, О. С.; Євсейцева, О. С.
2019Формування іміджу підприємства та його значенняЄвсейцева, О. С.; Манухіна, Ю. І.
2016Характеристика основних елементів логістикиЛучанська, І. В.; Євсейцева, О. С.
2023Характеристика основних напрямів маркетингових дослідженьЄвсейцева, О. С.; Романенко, А. В.