Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20642
Название: Формування маркетингового портфелю на підприємствах легкої промисловості
Авторы: Євсейцева, О. С.
Ключевые слова: маркетингова діагностика
маркетингова картка
маркетинговий портфель
Дата публикации: 2009
Библиографическое описание: Євсейцева О. С. Формування маркетингового портфелю на підприємствах легкої промисловості / О. С. Євсейцева // Вісник Хмельницького національного університету. Серія: Економічні науки. – 2009. – № 5, T. 3. – С. 54-59.
Source: Вісник Хмельницького національного університету. Серія: Економічні науки
Краткий осмотр (реферат): На сучасному етапі розвитку економіки України ефективність функціонування підприємств різних галузей промисловості, в тому числі підприємств легкої промисловості, значною мірою визначається їх місцем на ринку та вмінням швидко адаптуватися до змін зовнішнього середовища. Одним із напрямів сучасних маркетингових досліджень доцільно вважати маркетингову діагностику, яку слід проводити за допомогою маркетингових карток. Маркетингові картки відображають показники та індикатори факторів зовнішнього і внутрішнього середовища, а також забезпечують формування інформаційного маркетингового портфеля.
On the modern stage of development of economy of Ukraine efficiency of functioning of enterprises of different industries of industry, in a that number enterprises of light industry, it is to a great extent determined their mestome at the market and ability quickly to adapt oneself to the changes of external environment. One of directions of modern marketings researches it is expedient to count marketing diagnostics which it follows to conduct by marketings cards. Marketings cards are represented by indexes and indicators of factors.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20642
Faculty: Факультет управління та бізнес-дизайну
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
ISSN: 2307-5740
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
054-059.pdf407,48 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.