Просмотр собрания по группе - Авторы Геселева, Н. В.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 93 по 112 из 131 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018Структура національної економікиГеселева, Н. В.; Алекса, Є. Г.
2017Сутність і методи реінжинірингу персоналу підприємстваГеселева, Н. В.; Єсіпов, А. Ю.
2017Сутність, роль та необхідність реінжинірингу бізнес-процесівГеселева, Н. В.; Лімаренко, Ю. В.
2014Сучасні аспекти реклами в комплексі маркетингових комунікаційГеселева, Н. В.; Дмітрова, М. В.
2015Сучасні маркетингові стратегії фірм, що виходять на міжнародний ринокГеселева, Н. В.; Вартова, М. В.
2017Сучасні підходи до зниження кредитних ризиківГеселева, Н. В.; Степанов, В. Г.
2017Сучасні підходи до структуризації проектівГеселева, Н. В.; Острожинська, В. Є.
2015Тенденції розвитку ринку дитячого харчування в УкраїніДутка, І. В.; Хоменко, О. І.; Геселева, Н. В.
2012Теоретико-методологічні основи конкурентноспроможності підприємстваГеселева, Н. В.; Заріцька, Н. М.
2015Теорія масового обслуговування як інструмент підвищення ефективності діяльності компанійГеселева, Н. В.; Толстих, А. В.
2016Технологічна сингулярність, як найближче майбутнє людстваКостюченко, В. В.; Геселева, Н. В.
2017Форми взаємодії учасників всередині каналу розподілуГеселева, Н. В.; Коломієць, К. Ю.
2017Формування каналів розподілуГеселева, Н. В.; Кокорева, А. В.
2015Формування маркетингової системи інформаційного забезпечення на промислових підприємствахГеселева, Н. В.; Євсейцева, О. С.; Ларькіна, M. І.
2017Франчайзинг як інструмент ведення бізнесуГеселева, Н. В.; Меркулова, Д. Д.
2015Фінансова стабільність та стійкість банківських установ в сучасних умовахГеселева, Н. В.; Мельник, Н. В.; Клименко, Ю. І.
2014Фінансовий моніторинг та оцінювання ризиків в сфері банківських послугГеселева, Н. В.; Кірієнко, М. О.
2018Фірма як компонент національної економікиГеселева, Н. В.; Губань, К. Ф.
2014Шляхи підвищення ефективності інноваційної діяльності підприємстваГеселева, Н. В.; Омелюх, О. В.
2017Якість продукції як об’єкт маркетингового аналізуГеселева, Н. В.; Матвєєв, О. О.