Перегляд зібрання за групою - Автори Колесник, Б. О.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 12 із 12
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Marketing management of the enterprise pr activities. Crisis managementБурлака, І. Я.; Колесник, Б. О.
2019Аналіз особливостей маркетингової діяльності телекомунікаційних компаній в УкраїніПодольна, В. В.; Колесник, Б. О.
2022Взаємодія представників українського бізнесу та освіти як засіб інтеграції в умовах глобалізованого світуКостинець, Ю. В.; Колесник, Б. О.
2016Егалітаризм чи утилітаризм в математичній моделі теорії добробутуКолесник, Б. О.; Блохін, О. Л.
2023Оцінка ефективності діджитал реклами у мережі Facebook в рамках національної рекламної кампанії брендуЧернявська, О. В.; Колесник, Б. О.
2022Порівняння засобів збільшення власної аудиторії бренду у соціальних мережахКостинець, Ю. В.; Колесник, Б. О.
2017Природня (нативна) реклама як найближча перспектива інтернет-маркетингуХоменко, О. І.; Колесник, Б. О.
2017Проблеми фокус-груп як методу маркетингового дослідженняГеселева, Н. В.; Колесник, Б. О.
2019Соціальна відповідальність як метод впливу представників великого та середнього бізнесу на споживачівЄвсейцева, О. С.; Колесник, Б. О.
2018Соціальна мережа Facebook як сформований інструментарій інтернет-маркетингуЗимбалевська, Ю. В.; Колесник, Б. О.
гру-2018Співпраця представників українського бізнесу та закладів вищої освіти як засіб освітньої інноваціїЄвсейцева, О. С.; Колесник, Б. О.; Волковинська, П. С.
2019Характеристика інтегрованих маркетингових комунікацій на ринку телекомунікаційних послугПодольна, В. В.; Колесник, Б. О.