Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25921
Название: Оцінка ефективності діджитал реклами у мережі Facebook в рамках національної рекламної кампанії бренду
Авторы: Чернявська, О. В.
Колесник, Б. О.
Дата публикации: 2023
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Чернявська О. В. Оцінка ефективності діджитал реклами у мережі Facebook в рамках національної рекламної кампанії бренду / О. В. Чернявська, Б. О. Колесник // Проблеми інтеграції освіти, науки та бізнесу в умовах глобалізації : тези доповідей V Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 6 жовтня 2023 року / ред. О. В. Ольшанська. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 171-173.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25921
Располагается в коллекциях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Проблеми інтеграції освіти, науки та бізнесу в умовах глобалізації

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
PIONBUG_2023_P171-173.pdf287,76 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.