Просмотр собрания по группе - Авторы Шкода, М. С.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 36 по 55 из 76 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2019Особливості вибору способу входження в світ бізнесуВареник, Д. С.; Шкода, М. С.
2022Особливості економічної інтеграції в контексті розвитку партнерства між організаціями як господарськими суб’єктамиШкода, М. С.
2011Особливості капіталізації гудвілу підприємств з використанням майнового підходуШкода, М. С.
2023Особливості конкурентного, інтелектуального і маркетингового потенціалу інноваційного підприємництваШкода, М. С.; Гончаренко, Дмитро
2023Особливості проблем венчурного фінансування інноваційної діяльності малого підприємництваШкода, М. С.; Романенко, Ірина
2017Особливості формування стійких конкурентних переваг корпоративних структур на основі SWOT-аналізу процесу інтеграції кластерного типу в Київській областіКупріянов, І. А.; Шкода, М. С.
2011Особливості, класифікація і сфера застосування двомірних бар-кодівШкода, М. С.
2023Партнерство освіти, науки, держави та бізнесу як предиктор розвитку кросс-кластерної взаємодії: світовий та вітчизняний досвідШкода, М. С.; Мудрий, М.
2017Перспективи розвитку підприємств малого та середнього бізнесу в умовах франчайзингуШкода, М. С.; Примак, М. Ю.
2017Планування рекламної кампанії підприємстваГавриленко, Н. Г.; Шкода, М. С.
2017Принципи організаційного забезпечення управління інноваційним розвитком підприємстваШкода, М. С.; Чермак, В. І.
2022Пріоритетні напрями розвитку систем кластерного партнерства в національній економіці в умовах війниШкода, М. С.
2018Підприємець – центральна постать ринкової економікиШкода, М. С.; Павлюк, В. Є.
2019Регуляторна політика як інструмент створення сприятливого бізнес-клімату для малого та середнього бізнесуЦикал, А. П.; Шкода, М. С.
2017Розвиток екологічного підприємництва в рекреаційній сферіОнофрійчук, Я.; Шкода, М. С.
2019Розвиток експортного потенціалу малих підприємств як чинник компенсації втрати традиційних зовнішніх ринків збутуЛизогуб, І. І.; Шкода, М. С.
2023Розвиток інноваційного партнерства в умовах циркулярної економікиШкода, М. С.; Ланін, Є.
2023Розробка ефективної бізнес-моделі у підприємництві як інструмент стратегічного плануванняШкода, М. С.; Горкуша, Олег
2016Роль маркетингу в рекреаційній сферіГайдай, М.; Шкода, М. С.
2017Роль інновацій у розвитку підприємстваШкода, М. С.; Яцук, І. В.