Browsing by Author Колесник, Б. О.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 8 of 8
Issue DateTitleAuthor(s)
2019Аналіз особливостей маркетингової діяльності телекомунікаційних компаній в УкраїніПодольна, В. В.; Колесник, Б. О.
2016Егалітаризм чи утилітаризм в математичній моделі теорії добробутуКолесник, Б. О.; Блохін, О. Л.
2017Природня (нативна) реклама як найближча перспектива інтернет-маркетингуХоменко, О. І.; Колесник, Б. О.
2017Проблеми фокус-груп як методу маркетингового дослідженняГеселева, Н. В.; Колесник, Б. О.
2019Соціальна відповідальність як метод впливу представників великого та середнього бізнесу на споживачівЄвсейцева, О. С.; Колесник, Б. О.
2018Соціальна мережа Facebook як сформований інструментарій інтернет-маркетингуЗимбалевська, Ю. В.; Колесник, Б. О.
Dec-2018Співпраця представників українського бізнесу та закладів вищої освіти як засіб освітньої інноваціїЄвсейцева, О. С.; Колесник, Б. О.; Волковинська, П. С.
2019Характеристика інтегрованих маркетингових комунікацій на ринку телекомунікаційних послугПодольна, В. В.; Колесник, Б. О.