Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты випуска
Авторы
Заголовки
Темы
Справка
Язык
русский
English
українська
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
DSpace
JSPUI
DSpace сохраняет и позволяет легкий и открытый доступ ко всем видам цифрового контента, включая текст, изображения, анимированные изображения, MPEG и наборы данных
Узнать больше
Електронний архів КНУТД
Просмотр собрания по группе - Заголовки
Перейти к:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
А
Б
В
Г
Д
Е
Є
Ж
З
И
І
Ї
Й
К
Л
М
Н
О
П
Р
С
Т
У
Ф
Х
Ц
Ч
Ш
Щ
Э
Ю
Я
или введите несколько первых букв:
Сортировка:
по заголовку
по дате выпуска
по дате сохранения
Упорядочнить:
по возрастанию
по убыванию
Вывести на страницу:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Авторы:
Все
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результаты 11211 по 11230 из 24405
< назад
дальше >
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2019
Маркетинговий потенціал у системі управління
Мельник, Л. С.
;
Хоптяр, І. О.
2010
Маркетинговий підхід до ціноутворення на продукцію підприємств легкої промисловості
Виноградов, О. А.
;
Соломенко, О. Є.
2017
Маркетинговий інструментарій сервісного підприємства
Моргулець, О. Б.
;
Однолеток, М. І.
2018
Маркетинговое образование как стратегический ресурс повышения уровня инновационности белорусской экономики
Байбардина, Татьяна Н.
;
Мищенко, Людмила В.
;
Мищенко, Владимир А.
;
Бурцева, Оксана А.
2018
Маркетингові аспекти дослідження якості послуг, що впливають на конкурентоспроможність в сфері ресторанного бізнесу
Шкода, М. С.
;
Яковенко, А. О.
2017
Маркетингові аспекти підвищення прибутковості підприємства з надання медичних послуг
Янковець, Т. М.
;
Гайдай, М. В.
2014
Маркетингові аспекти функціонування малого бізнесу у сфері розважальних послуг
Литовченко, К. Ю.
;
Хоменко, О. І.
2023
Маркетингові вектори управління державним та комунальним майном
Харлім, В. М.
2018
Маркетингові витрати у дизайн-діяльності: Економічна сутність та класифікація
Скрипник, М. І.
;
Григоревська, Олена Олександрівна
2017
Маркетингові джерела створення вартості підприємств на ринку
Сергачова, А. О.
мар-2020
Маркетингові дослідження асортименту контрастних лікарських засобів, репрезентованих на фармацевтичному ринку України
Пальчевська, Т. А.
;
Баула, О. П.
;
Салій, О. О.
;
Бессарабов, В. І.
;
Тарасенко, Г. В.
;
Куришко, Г. Г.
2022
Маркетингові дослідження асортименту лікарських засобів на основі солей природного походження
Салій, О. О.
;
Баула, О. П.
;
Мелеш, К. Ю.
;
Кузьміна, Г. І.
2015
Маркетингові дослідження в діяльності підприємства
Яренко, А. В.
;
Колодяжний, Є. О.
2023
Маркетингові дослідження виведення нового товару на ринок сільськогосподарської продукції
Войтенко, О. А.
;
Жигалкевич, Ж. М.
2015
Маркетингові дослідження використання екстрім-маркетингу в сучасних умовах
Яренко, А. В.
;
Хапіна, О. Ю.
2010
Маркетингові дослідження використання штучних шкір на швейних підприємствах України
Березненко, М. П.
;
Ковальчук, С. В.
;
Петегерич, С. В.
2019
Маркетингові дослідження на промислових ринках
Хоменко, О. І.
;
Стужний, О. С.
2019
Маркетингові дослідження ринку лікарських засобів для лікування діабету ІІ типу
Харитоненко, Г. І.
;
Чернишенко, І. С.
2019
Маркетингові дослідження ринку лікарських засобів на основі природних адаптогенів
Удовенко, М. Б.
;
Тарасенко, Г. В.
;
Нікітіна, О. О.
2019
Маркетингові дослідження ринку мінеральних вод в Україні
Хоменко, О. І.
;
Нікітович, В. В.