Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10049
Название: Інформаційно-психологічні операції у системах маркетингових комунікацій
Авторы: Маскевич, О. Л.
Бельцова, А. С.
Харкава, Ю. П.
Дата публикации: 2017
Издательство: Київський національний універститет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Бельцова А. С. Інформаційно-психологічні операції у системах маркетингових комунікацій / А. С. Бельцова, Ю. П. Харкава ; наук. кер. О. Л. Маскевич // Тези доповідей V Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 9 листопада 2017 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2017. – С. 33-35.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10049
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APPRMU2017_P033-035.pdf165,05 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.