Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10130
Title: Оцінка привабливості сегментів зовнішнього ринку як підґрунтя оптимізації його структури у рамках маркетингового управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства
Authors: Болдовська, К. П.
Латушко, М. Ю.
Лиженков, Д. В.
Issue Date: 2017
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Латушко М. Ю. Оцінка привабливості сегментів зовнішнього ринку як підґрунтя оптимізації його структури у рамках маркетингового управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства / М. Ю. Латушко, Д. В. Лиженков ; наук. кер. К. П. Болдовська // Тези доповідей V Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 9 листопада 2017 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2017. – С. 60.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10130
Appears in Collections:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU2017_P060.pdf151,47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.