Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10130
Назва: Оцінка привабливості сегментів зовнішнього ринку як підґрунтя оптимізації його структури у рамках маркетингового управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства
Автори: Болдовська, К. П.
Латушко, М. Ю.
Лиженков, Д. В.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Київський національний універститет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Латушко М. Ю. Оцінка привабливості сегментів зовнішнього ринку як підґрунтя оптимізації його структури у рамках маркетингового управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства / М. Ю. Латушко, Д. В. Лиженков ; наук. кер. К. П. Болдовська // Тези доповідей V Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 9 листопада 2017 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2017. – С. 60.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10130
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APPRMU2017_P060.pdf151,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.