Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10143
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.advisorБорисова, Т. М.-
dc.contributor.authorЧубата, С. А.-
dc.date.accessioned2018-11-08T12:39:30Z-
dc.date.available2018-11-08T12:39:30Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЧубата С. А. Роль маркетингу у формуванні "розумного міста" / С. А. Чубата ; наук. кер. Т. М. Борисова // Тези доповідей V Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 9 листопада 2017 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2017. – С. 70.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10143-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.titleРоль маркетингу у формуванні "розумного міста"uk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2017-11-09-
local.conference.nameАктуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управлінняuk
local.subject.method0uk
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APPRMU2017_P070.pdf152,92 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.