Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10143
Title: Роль маркетингу у формуванні "розумного міста"
Authors: Борисова, Т. М.
Чубата, С. А.
Issue Date: 2017
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Чубата С. А. Роль маркетингу у формуванні "розумного міста" / С. А. Чубата ; наук. кер. Т. М. Борисова // Тези доповідей V Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 9 листопада 2017 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2017. – С. 70.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10143
Appears in Collections:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU2017_P070.pdf152,92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.