Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10146
Название: Роль маркетингових технологій у підвищенні фінансової грамотності населення
Авторы: Золковер, А. О.
Русіна, Ю. О.
Дата публикации: 2018
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Золковер А. О. Роль маркетингових технологій у підвищенні фінансової грамотності населення / А. О. Золковер, Ю. О. Русіна // Сучасні детермінанти розвитку бізнес-процесів в Україні : збірник матеріалів II Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (12 квітня 2018 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2018. – С. 209-211.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10146
Располагается в коллекциях:Сучасні детермінанти розвитку бізнес-процесів в Україні
Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
SDR2018_P209-211.pdf207,1 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.