Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10146
Title: Роль маркетингових технологій у підвищенні фінансової грамотності населення
Authors: Золковер, А. О.
Русіна, Ю. О.
Issue Date: 2018
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Золковер А. О. Роль маркетингових технологій у підвищенні фінансової грамотності населення / А. О. Золковер, Ю. О. Русіна // Сучасні детермінанти розвитку бізнес-процесів в Україні : збірник матеріалів II Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (12 квітня 2018 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2018. – С. 209-211.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10146
Appears in Collections:Сучасні детермінанти розвитку бізнес-процесів в Україні
Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SDR2018_P209-211.pdf207,1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.