Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10157
Title: Особливості формування бренду
Authors: Карпенко, Н. В.
Фесун, О. А.
Issue Date: 2017
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Фесун О. А. Особливості формування бренду / О. А. Фесун ; наук. кер. Н. В. Карпенко // Тези доповідей V Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 9 листопада 2017 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2017. – С. 81.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10157
Appears in Collections:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU2017_P081.pdf152,5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.