Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10158
Title: Основні цілі сучасного маркетингу
Authors: Яловега, Н. І.
Чеглаков, Г. Є.
Issue Date: 2017
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Чеглаков Г. Є. Основні цілі сучасного маркетингу / Г. Є. Чеглаков ; наук. кер. Н. І. Яловега // Тези доповідей V Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 9 листопада 2017 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2017. – С. 82.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10158
Appears in Collections:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU2017_P082.pdf151,36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.