Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10182
Название: Взаємоузгодження рекламних і дизайн-рішень та їх вплив на підвищення ефективності діяльності підприємства
Авторы: Янковець, Т. М.
Ковальова, К. Л.
Дата публикации: 2018
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Янковець Т. М. Взаємоузгодження рекламних і дизайн-рішень та їх вплив на підвищення ефективності діяльності підприємства / Т. М. Янковець, К. Л. Ковальова // Сучасні детермінанти розвитку бізнес-процесів в Україні : збірник матеріалів II Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (12 квітня 2018 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2018. – С. 255-258.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10182
Располагается в коллекциях:Сучасні детермінанти розвитку бізнес-процесів в Україні

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
SDR2018_P255-258.pdf262,81 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.