Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10182
Назва: Взаємоузгодження рекламних і дизайн-рішень та їх вплив на підвищення ефективності діяльності підприємства
Автори: Янковець, Т. М.
Ковальова, К. Л.
Дата публікації: 2018
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Янковець Т. М. Взаємоузгодження рекламних і дизайн-рішень та їх вплив на підвищення ефективності діяльності підприємства / Т. М. Янковець, К. Л. Ковальова // Сучасні детермінанти розвитку бізнес-процесів в Україні : збірник матеріалів II Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (12 квітня 2018 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2018. – С. 255-258.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10182
Розташовується у зібраннях:Сучасні детермінанти розвитку бізнес-процесів в Україні

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SDR2018_P255-258.pdf262,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.