Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10229
Title: Нейромаркетинг та його роль у розумінні споживача та його реакції
Authors: Хоменко, О. І.
Гончаренко, А. Р.
Issue Date: 2017
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Гончаренко А. Р. Нейромаркетинг та його роль у розумінні споживача та його реакції / А. Р. Гончаренко ; наук. кер. О. І. Хоменко // Тези доповідей V Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 9 листопада 2017 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2017. – С. 108.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10229
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU2017_P108.pdf160,84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.