Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10231
Title: Природня (нативна) реклама як найближча перспектива інтернет-маркетингу
Authors: Хоменко, О. І.
Колесник, Б. О.
Issue Date: 2017
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Колесник Б. О. Природня (нативна) реклама як найближча перспектива інтернет-маркетингу / Б. О. Колесник ; наук. кер. О. І. Хоменко // Тези доповідей V Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 9 листопада 2017 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2017. – С. 110.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10231
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU2017_P110.pdf152,08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.