Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10241
Название: Social Media Marketing, як новий вид маркетингу
Авторы: Чубукова, О. Ю.
Сичов, Д. О.
Дата публикации: 2017
Издательство: Київський національний універститет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Сичов Д. О. Social Media Marketing, як новий вид маркетингу / Д. О. Сичов ; наук. кер. О. Ю. Чубукова // Тези доповідей IV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 9 листопада 2017 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2017. – С. 118.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10241
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APPRMU2017_P118.pdf161,61 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.