Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10250
Title: Використання Big Data маркетингу для прогнозування поведінки клієнтів
Authors: Подольна, В. В.
Матвеєва, А. Д.
Issue Date: 2017
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Матвеєва А. Д. Використання Big Data маркетингу для прогнозування поведінки клієнтів / А. Д. Матвеєва ; наук. кер. В. В. Подольна // Тези доповідей V Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 9 листопада 2017 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2017. – С. 124.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10250
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU2017_P124.pdf153,11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.