Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10310
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШіковець, К. О.-
dc.contributor.authorКвіта, Г. М.-
dc.date.accessioned2018-11-12T13:35:11Z-
dc.date.available2018-11-12T13:35:11Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationШіковець К. О. Особливості викладання дисциплін для економічних спеціальностей у закладах вищої освіти / К. О. Шіковець, Г. М. Квіта // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки. - 2018. - Спецвипуск : Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України : матеріали VIII Міжнародної науково-практичної конференції (5 жовтня 2018 р., м. Київ). - С. 372-379.uk
dc.identifier.issn2413-0117uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10310-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано значення викладання дисципліни моделювання економіки при формуванні економічного мислення та економічної поведінки студентів економічних спеціальностей ВНЗ. Проаналізовано мотиваційні чинники процесу економічного навчання, стимули та умови його ефективності. Здійснено порівняльний аналіз традиційних та проблемних методів навчання, використання новітніх технологій у практичній діяльності при викладанні дисципліни моделювання економіки.uk
dc.description.abstractВ статье проанализировано значение преподавания дисциплины моделирования экономики при формировании экономического мышления и экономического поведения студентов экономических специальностей ВУЗ. Проанализированы мотивационные факторы процесса экономического обучения, стимулы и условия его эффективности. Осуществлен сравнительный анализ традиционных и проблемных методов обучения, использование новейших технологий в практической деятельности при преподавании дисциплины моделирования экономики.uk
dc.description.abstractThe article analyzes the importance of teaching the discipline of economic modeling in the formation of economic thinking and economic behavior of students of economic specialties of higher educational institutions. The motivational factors of the process of economic education, incentives and conditions of its effectiveness are analyzed. The comparative analysis of traditional and problematic methods of teaching, use of the latest technologies in practical activity during the teaching of economics discipline discipline has been carried out.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectметоди навчанняuk
dc.subjectпринципиuk
dc.subjectекономічне мисленняuk
dc.subjectмоделювання економікиuk
dc.subjectметоды обученияuk
dc.subjectпринципыuk
dc.subjectэкономическое мышлениеuk
dc.subjectмоделирование экономикиuk
dc.subjectmethods of teachinguk
dc.subjectprinciplesuk
dc.subjecteconomic thinkinguk
dc.subjectmodeling of the economyuk
dc.titleОсобливості викладання дисциплін для економічних спеціальностей у закладах вищої освітиuk
dc.title.alternativeОсобенности преподавания дисциплин для экономических специальностей в высших учебных заведенияхuk
dc.title.alternativeFeatures teaching disciplines for economic majors in higher educationuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorШиковец, Катерина О.-
local.contributor.altauthorКвита, Галина М.-
local.contributor.altauthorShikovets, Katerina O.-
local.contributor.altauthorKvita, Galina H.-
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні наукиuk
local.source.numberСпецвипускuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2018-10-05-
local.conference.nameЕфективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти Україниuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionПідприємницький університет у системі сучасних суспільно-економічних відносинuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
EOEMIR2018_P372-379.pdf1,73 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.