Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10310
Назва: Особливості викладання дисциплін для економічних спеціальностей у закладах вищої освіти
Інші назви: Особенности преподавания дисциплин для экономических специальностей в высших учебных заведениях
Features teaching disciplines for economic majors in higher education
Автори: Шіковець, К. О.
Квіта, Г. М.
Ключові слова: методи навчання
принципи
економічне мислення
моделювання економіки
методы обучения
принципы
экономическое мышление
моделирование экономики
methods of teaching
principles
economic thinking
modeling of the economy
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Шіковець К. О. Особливості викладання дисциплін для економічних спеціальностей у закладах вищої освіти / К. О. Шіковець, Г. М. Квіта // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки. - 2018. - Спецвипуск : Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України : матеріали VIII Міжнародної науково-практичної конференції (5 жовтня 2018 р., м. Київ). - С. 372-379.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано значення викладання дисципліни моделювання економіки при формуванні економічного мислення та економічної поведінки студентів економічних спеціальностей ВНЗ. Проаналізовано мотиваційні чинники процесу економічного навчання, стимули та умови його ефективності. Здійснено порівняльний аналіз традиційних та проблемних методів навчання, використання новітніх технологій у практичній діяльності при викладанні дисципліни моделювання економіки.
В статье проанализировано значение преподавания дисциплины моделирования экономики при формировании экономического мышления и экономического поведения студентов экономических специальностей ВУЗ. Проанализированы мотивационные факторы процесса экономического обучения, стимулы и условия его эффективности. Осуществлен сравнительный анализ традиционных и проблемных методов обучения, использование новейших технологий в практической деятельности при преподавании дисциплины моделирования экономики.
The article analyzes the importance of teaching the discipline of economic modeling in the formation of economic thinking and economic behavior of students of economic specialties of higher educational institutions. The motivational factors of the process of economic education, incentives and conditions of its effectiveness are analyzed. The comparative analysis of traditional and problematic methods of teaching, use of the latest technologies in practical activity during the teaching of economics discipline discipline has been carried out.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10310
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
ISSN: 2413-0117
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
EOEMIR2018_P372-379.pdf1,73 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.