Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10344
Title: Маркетинг вражень як технологія управління споживачами
Authors: Афтанділянц, М. В.
Наумкіна, І. О.
Ключко, А. С.
Issue Date: 2017
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Наумкіна І. О. Маркетинг вражень як технологія управління споживачами / І. О. Наумкіна, А. С. Ключко ; наук. кер. М. В. Афтанділянц // Тези доповідей V Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 9 листопада 2017 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2017. – С. 146.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10344
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU2017_P146.pdf153,26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.