Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10364
Title: Якість продукції як об’єкт маркетингового аналізу
Authors: Геселева, Н. В.
Матвєєв, О. О.
Issue Date: 2017
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Матвєєв О. О. Якість продукції як об’єкт маркетингового аналізу / О. О. Матвєєв ; наук. кер. Н. В. Геселева // Тези доповідей V Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 9 листопада 2017 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2017. – С. 166.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10364
Appears in Collections:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU2017_P166.pdf152,52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.