Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10368
Назва: Особливості формування іміджу торгового підприємства на споживчому ринку
Автори: Геселева, Н. В.
Олійник, О. С.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Київський національний універститет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Олійник О. С. Особливості формування іміджу торгового підприємства на споживчому ринку / О. С. Олійник ; наук. кер. Н. В. Геселева // Тези доповідей V Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 9 листопада 2017 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2017. – С. 170.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10368
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APPRMU2017_P170.pdf152,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.