Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10392
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБелянський, О.-
dc.contributor.authorКазакова, О.-
dc.date.accessioned2018-11-15T22:44:19Z-
dc.date.available2018-11-15T22:44:19Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБелянський О. Особливості графічних характеристик рекламних персонажів в контексті впливу на споживача / О. Белянський, О. Казакова // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (20 квітня 2018 р., м. Київ) : у 2-х т. – Київ : КНУТД, 2018. – Т. 2. – С. 15-18.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10392-
dc.description.abstractУ дослідженні розглянуто особливості графічної побудови рекламних персонажів на прикладі найбільш популярних українських та зарубіжних брендів. Проаналізовано зв'язок між архетипом материнського бренду та візуальними характеристиками бренд-персонажа. Виявлено кореляцію між конкретними графічними рисами персонажа та їхнім впливом на ефективність просування бренда. Сформульовано рекомендації для дизайнерів щодо конструюванняефективного бренд-персонажа в залежності від особистості (архетипу) бренда.uk
dc.description.abstractThe paper presents the results of analyzing visual characteristics of the most popular brand mascots (based on ratings of USA and Ukraine). The correlation of brand mascots graphic features and consumer behavior was detected. In conclusion recommendations for creating the most effective mascots according to the brand archetype were formulated.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectрекламний персонажuk
dc.subjectбренд-персонажuk
dc.subjectархетипи брендаuk
dc.subjectдизайн персонажаuk
dc.subjectbrand mascotuk
dc.subjectmascot designuk
dc.subjectcharacter designuk
dc.subjectbrand archetypeuk
dc.titleОсобливості графічних характеристик рекламних персонажів в контексті впливу на споживачаuk
dc.title.alternativeThe relationship of brand mascot visual characteristics and the consumer behavioruk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorBeljansky, A.-
local.contributor.altauthorKazakova, O.-
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2018-04-20-
local.conference.nameАктуальні проблеми сучасного дизайнуuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionІнформаційні технології візуалізації у дизайніuk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD2018_V2_P015-018.pdf206,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.