Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10392
Title: Особливості графічних характеристик рекламних персонажів в контексті впливу на споживача
Other Titles: The relationship of brand mascot visual characteristics and the consumer behavior
Authors: Белянський, О.
Казакова, О.
Keywords: рекламний персонаж
бренд-персонаж
архетипи бренда
дизайн персонажа
brand mascot
mascot design
character design
brand archetype
Issue Date: 2018
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Белянський О. Особливості графічних характеристик рекламних персонажів в контексті впливу на споживача / О. Белянський, О. Казакова // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (20 квітня 2018 р., м. Київ) : у 2-х т. – Київ : КНУТД, 2018. – Т. 2. – С. 15-18.
Abstract: У дослідженні розглянуто особливості графічної побудови рекламних персонажів на прикладі найбільш популярних українських та зарубіжних брендів. Проаналізовано зв'язок між архетипом материнського бренду та візуальними характеристиками бренд-персонажа. Виявлено кореляцію між конкретними графічними рисами персонажа та їхнім впливом на ефективність просування бренда. Сформульовано рекомендації для дизайнерів щодо конструюванняефективного бренд-персонажа в залежності від особистості (архетипу) бренда.
The paper presents the results of analyzing visual characteristics of the most popular brand mascots (based on ratings of USA and Ukraine). The correlation of brand mascots graphic features and consumer behavior was detected. In conclusion recommendations for creating the most effective mascots according to the brand archetype were formulated.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10392
Appears in Collections:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APSD2018_V2_P015-018.pdf206,62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.