Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10392
Назва: Особливості графічних характеристик рекламних персонажів в контексті впливу на споживача
Інші назви: The relationship of brand mascot visual characteristics and the consumer behavior
Автори: Белянський, О.
Казакова, О.
Ключові слова: рекламний персонаж
бренд-персонаж
архетипи бренда
дизайн персонажа
brand mascot
mascot design
character design
brand archetype
Дата публікації: 2018
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Белянський О. Особливості графічних характеристик рекламних персонажів в контексті впливу на споживача / О. Белянський, О. Казакова // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (20 квітня 2018 р., м. Київ) : у 2-х т. – Київ : КНУТД, 2018. – Т. 2. – С. 15-18.
Короткий огляд (реферат): У дослідженні розглянуто особливості графічної побудови рекламних персонажів на прикладі найбільш популярних українських та зарубіжних брендів. Проаналізовано зв'язок між архетипом материнського бренду та візуальними характеристиками бренд-персонажа. Виявлено кореляцію між конкретними графічними рисами персонажа та їхнім впливом на ефективність просування бренда. Сформульовано рекомендації для дизайнерів щодо конструюванняефективного бренд-персонажа в залежності від особистості (архетипу) бренда.
The paper presents the results of analyzing visual characteristics of the most popular brand mascots (based on ratings of USA and Ukraine). The correlation of brand mascots graphic features and consumer behavior was detected. In conclusion recommendations for creating the most effective mascots according to the brand archetype were formulated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10392
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD2018_V2_P015-018.pdf206,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.