Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10456
Название: Переробна галузь: маркетингові дослідження уподобань споживача
Авторы: Кратт, О. А.
Копотун, М. А.
Дата публикации: 2017
Издательство: Київський національний універститет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Копотун М. А. Переробна галузь: маркетингові дослідження уподобань споживача / М. А. Копотун ; наук. кер. О. А. Кратт // Тези доповідей V Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 9 листопада 2017 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2017. – С. 215.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10456
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APPRMU2017_P215.pdf159,82 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.