Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1056
Title: Проблемні питання формування асортиментної політики торговельних підприємств
Authors: Федоряк, Р. М.
Андрійчук, А. О.
Keywords: assortment
assortment policy
formation of assortment
demand
consumer demand
ассортимент
ассортиментная политика
формирование ассортимента
спрос
потребительский спрос
асортимент
асортиментна політика
формування асортименту
попит
споживчий попит
Issue Date: 2014
Citation: Федоряк Р. М. Проблемні питання формування асортиментної політики торговельних підприємств [Електронний ресурс] / Р. М. Федоряк, А. О. Андрійчук // Технології та дизайн. - 2014. - № 4 (13). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2014_4_11.
Source: Технології та дизайн
Abstract: У статті розкрито сутність асортиментної політики торговельних підприємств, визначено вплив асортиментної політики на розвиток підприємств торгівлі, проаналізовано фактори формування асортиментної політики.
В статье раскрыта сущность ассортиментной политики торговых предприятий, определено влияние ассортиментной политики на развитие предприятий торговли, проанализированы факторы формирования ассортиментной политики.
The article explores the nature of product policy of trade companies, determined the impact of product policy in the development of trading enterprises, factors that product policy.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1056
http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2014_4_11
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра менеджменту та публічного адміністрування
Appears in Collections:Електронний науковий журнал «Технології та дизайн»
Наукові публікації (статті)
Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
td_2014_N4_11.pdf132,42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.