Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10697
Title: Native advertising as a coming type of Internet marketing
Authors: Burlaka, I.
Kolesnyk, B.
Issue Date: 2018
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Kolesnyk B. Native advertising as a coming type of Internet marketing / B. Kolesnyk; наук. кер. I. Burlaka // Інноваційні тенденції підготовки фахівців в умовах полікультурного та мультилінгвального глобалізованого світу : зб. тез доповідей III Всеукр. наук.-практ. конф. (10 квітня 2018 р., м. Київ) / за заг. ред. М. О. Чернець. - Київ : КНУТД, 2018. - С. 182-185.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10697
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу
Appears in Collections:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Інноваційні тенденції підготовки фахівців в умовах полікультурного та мультилінгвального глобалізованого світу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ITPF2018_P182-185.pdf306,89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.