Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 11-20 зі 291.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018Синергетичний підхід до управління економічними системамиГеселева, Н. В.; Сиволап, Ю. В.
2018Синергетичний підхід до управління ергатичними системамиПронюк, Г. В.; Баришнікова, П. С.
2018Використання "greenwashing" як форми псевдо екологічного маркетингуСмірнова, К. В.; Чабанюк, А. С.
2018Сутність та необхідність екологічного маркетингу в сучасних умовах господарюванняСмірнова, К. В.; Сусід, Ю. І.
2018Перспективи розвитку інтернет-маркетингу в УкраїніБрадулов, П. О.
2018Проблеми коеволюціїГеселева, Н. В.; Головач, М. С.
2018Віртуальний мерчандайзинг у сучасному комунікаційному просторіМурована, Л. В.; Паливода, В. В.
2018Основні складові брендуЗимбалевська, Ю. В.; Матвєєв, О. О.
2018Поняття "загроза" та "ризик" у контексті економічної безпеки суб'єкта господарюванняБреус, Світлана Василівна; Лялька, А. В.
2018Теоретичні підходи до забезпечення економічної безпеки суб'єкту господарюванняБреус, Світлана Василівна; Третяк, Є. В.