Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11093
Название: Сутність та необхідність екологічного маркетингу в сучасних умовах господарювання
Авторы: Смірнова, К. В.
Сусід, Ю. І.
Ключевые слова: екологічний маркетинг
зелений маркетинг
екологічна продукція
екологізація бізнесу
екологічна освіта
екологічне виховання та культура
Дата публикации: 2018
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Сусід Ю. І. Сутність та необхідність екологічного маркетингу в сучасних умовах господарювання / Ю. І. Сусід ; наук. кер. К. В. Смірнова // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (26-27 квітня 2018 р., Київ). - К. : КНУТД, 2018. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 301-302.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11093
Располагается в коллекциях:Економіка інноваційної діяльності підприємств

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
NRMSE2018_V3_P301-302.pdf788,44 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.