Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11090
Название: Віртуальний мерчандайзинг у сучасному комунікаційному просторі
Авторы: Мурована, Л. В.
Паливода, В. В.
Ключевые слова: мерчандайзинг
покупці
атмосфера магазину
поведінка споживача
віртуальна маркетингова діяльність
Дата публикации: 2018
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Паливода В. В. Віртуальний мерчандайзинг у сучасному комунікаційному просторі / В. В. Паливода ; наук. кер. Л. В. Мурована // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (26-27 квітня 2018 р., Київ). - К. : КНУТД, 2018. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 295-296.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11090
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Располагается в коллекциях:Економіка інноваційної діяльності підприємств
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
NRMSE2018_V3_P295-296.pdf591,09 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.