Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1079
Title: Вдосконалення маркетингової діяльності підприємств ресторанного бізнесу
Authors: Явнікова, М. О.
Хоменко, О. І.
Keywords: catering
market conditions
marketing activities
ресторанный бизнес
состояние рынка
маркетинговая деятельность
ресторанний бізнес
стан ринку
маркетингова діяльність
Issue Date: 2014
Citation: Явнікова М. О. Вдосконалення маркетингової діяльності підприємств ресторанного бізнесу [Електронний ресурс] / М. О. Явнікова, О. І. Хоменко // Технології та дизайн. - 2014. - № 3 (12). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2014_3_17.
Source: Технології та дизайн
Abstract: У статті досліджено особливості маркетингової діяльності на підприємствах ресторанного бізнесу. Розглянуто сучасний стан ресторанного ринку України та специфіка маркетингу на підприємствах цієї сфери бізнесу. Результати дослідження цього ринку подано у статті.
В статье исследованы особенности маркетинговой деятельности на предприятиях ресторанного бизнеса. Рассмотрено современное состояние ресторанного рынка Украины и специфика маркетинга на предприятиях этой сферы бизнеса. Результаты исследования этого рынка представлены в статье.
The article investigates the characteristics of marketing activities in enterprises restaurant business. The present state of the restaurant market in Ukraine and specific marketing enterprises of this business. The results of this market research presented in the article.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1079
http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2014_3_17
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Appears in Collections:Електронний науковий журнал «Технології та дизайн»
Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
td_2014_N3_17.pdf136,81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.