Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10839
Название: Застосування методу Едварда де Боно в бізнес-аналізі сучасного підприємства
Другие названия: Application of the Edward de Bono method in the business analysis of a modern enterprise
Авторы: Квіта, Г. М.
Шіковець, К. О.
Головач, М. С.
Ключевые слова: шість капелюхів мислення
Едвард де Боно
Novus
холдинг
ринок рітейлу
торгівля
шесть шляп мышления
Эдвард де Боно
рынок ритейла
торговля
six thinking hats
Edward de Bono
holding
retail market
trade
Дата публикации: 2018
Библиографическое описание: Квіта Г. М. Застосування методу Едварда де Боно в бізнес-аналізі сучасного підприємства [Електронний ресурс] / Г. М. Квіта, К. О. Шіковець, М. С. Головач // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – Вип. 4 (15). – С. 186-190. – Режим доступу: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/index.php/15-2018-ukr
Source: Східна Європа: економіка, бізнес та управління
Краткий осмотр (реферат): У статті аналітичний метод "шести капелюхів" Едварда де Боно адаптовано для аналізу бізнес-моделі підприємства в умовах перенасиченого ринку на прикладі мережі супермаркетів Novus. Розглянуто можливість генерації нових бізнес-ідей за допомогою креативного мислення.
В статье аналитический метод "шести шляп" Эдварда де Боно адаптирован для анализа бизнес-модели предприятия в условиях перенасыщенного рынка на примере сети супермаркетов Novus. Рассмотрена возможность генерации новых бизнес-идей с помощью креативного мышления.
The article considers the analytical method of Edward de Bono’s Six Thinking Hats and the use of this method in analysing the work of a holding company in an over-saturated market on the example of a supermarket chain Novus. It considers the possibility of generating new business ideas with the help of creative thinking.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10839
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра економічної кібернетики та маркетингу
ISSN: 2518-1971
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
статья-32.pdf322,57 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.