Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10839
Назва: Застосування методу Едварда де Боно в бізнес-аналізі сучасного підприємства
Інші назви: Application of the Edward de Bono method in the business analysis of a modern enterprise
Автори: Квіта, Г. М.
Шіковець, К. О.
Головач, М. С.
Ключові слова: шість капелюхів мислення
Едвард де Боно
Novus
холдинг
ринок рітейлу
торгівля
шесть шляп мышления
Эдвард де Боно
рынок ритейла
торговля
six thinking hats
Edward de Bono
holding
retail market
trade
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Квіта Г. М. Застосування методу Едварда де Боно в бізнес-аналізі сучасного підприємства [Електронний ресурс] / Г. М. Квіта, К. О. Шіковець, М. С. Головач // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2018. – Вип. 4 (15). – С. 186-190. – Режим доступу: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/index.php/15-2018-ukr
Source: Східна Європа: економіка, бізнес та управління
Короткий огляд (реферат): У статті аналітичний метод "шести капелюхів" Едварда де Боно адаптовано для аналізу бізнес-моделі підприємства в умовах перенасиченого ринку на прикладі мережі супермаркетів Novus. Розглянуто можливість генерації нових бізнес-ідей за допомогою креативного мислення.
В статье аналитический метод "шести шляп" Эдварда де Боно адаптирован для анализа бизнес-модели предприятия в условиях перенасыщенного рынка на примере сети супермаркетов Novus. Рассмотрена возможность генерации новых бизнес-идей с помощью креативного мышления.
The article considers the analytical method of Edward de Bono’s Six Thinking Hats and the use of this method in analysing the work of a holding company in an over-saturated market on the example of a supermarket chain Novus. It considers the possibility of generating new business ideas with the help of creative thinking.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10839
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
ISSN: 2518-1971
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
статья-32.pdf322,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.