Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10956
Название: Формування іміджу підприємства як чинника підвищення рівня його конкурентоспроможності
Авторы: Бондаренко, С. М.
Голембівська, В. В.
Ключевые слова: імідж підприємства
конкурентоспроможність
майстер-планування іміджу
інструменти формування іміджу
майстер-план
Дата публикации: 2018
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Голембівська В. В. Формування іміджу підприємства як чинника підвищення рівня його конкурентоспроможності / В. В. Голембівська ; наук. кер. С. М. Бондаренко // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (26-27 квітня 2018 р., Київ). - К. : КНУТД, 2018. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 113-114.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10956
Располагается в коллекциях:Економіка інноваційної діяльності підприємств

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
NRMSE2018_V3_P113-114.pdf803,81 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.