Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10956
Назва: Формування іміджу підприємства як чинника підвищення рівня його конкурентоспроможності
Автори: Бондаренко, Світлана Михайлівна
Голембівська, В. В.
Ключові слова: імідж підприємства
конкурентоспроможність
майстер-планування іміджу
інструменти формування іміджу
майстер-план
Дата публікації: 2018
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Голембівська В. В. Формування іміджу підприємства як чинника підвищення рівня його конкурентоспроможності / В. В. Голембівська ; наук. кер. С. М. Бондаренко // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (26-27 квітня 2018 р., Київ). - К. : КНУТД, 2018. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 113-114.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10956
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра менеджменту та публічного адміністрування
Розташовується у зібраннях:Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)
Економіка інноваційної діяльності підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NRMSE2018_V3_P113-114.pdf803,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.