Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10991
Title: Розвиток концепції власного бренду молодіжного одягу
Other Titles: Development of the concept of the own brand of youth clothing
Authors: Барковська, Тетяна
Касс, Богдан
Keywords: бренд молодіжного одягу
українська fashion-індустрія
дизайнер одягу
brand of young clothes
Ukrainian fashion-industry
fashion designer
Issue Date: 2018
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Барковська Т. Розвиток концепції власного бренду молодіжного одягу / Т. Барковська, Б. Касс // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (20 квітня 2018 р., м. Київ) : у 2-х т. – Київ : КНУТД, 2018. – Т. 2. – С. 241-244.
Abstract: Засновник бренду KASS – Богдан Касс – один із наймолодших українських дизайнерів, що дебютував у 2013 році. У колекціях бренду KASS простежується мінімалізм, строгі геометричні лінії та вільні силуети. Джерелом натхнення для дизайнера є люди, що його оточують, їхня манера поведінки, харизма.
The founder of KASS brand – Bogdan Kass is one of the youngest Ukrainian designers, which debuted in 2013. KASS brand collections display minimalism, strict geometrical lines and free silhouettes. The designer is inspired by people around, by their manner of behavior, charisma.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10991
Appears in Collections:Кафедра ергономіки і проектування одягу (ЕПО)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APSD2018_V2_P241-244.pdf416,59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.