Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10991
Назва: Розвиток концепції власного бренду молодіжного одягу
Інші назви: Development of the concept of the own brand of youth clothing
Автори: Барковська, Тетяна
Касс, Богдан
Ключові слова: бренд молодіжного одягу
українська fashion-індустрія
дизайнер одягу
brand of young clothes
Ukrainian fashion-industry
fashion designer
Дата публікації: 2018
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Барковська Т. Розвиток концепції власного бренду молодіжного одягу / Т. Барковська, Б. Касс // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (20 квітня 2018 р., м. Київ) : у 2-х т. – Київ : КНУТД, 2018. – Т. 2. – С. 241-244.
Короткий огляд (реферат): Засновник бренду KASS – Богдан Касс – один із наймолодших українських дизайнерів, що дебютував у 2013 році. У колекціях бренду KASS простежується мінімалізм, строгі геометричні лінії та вільні силуети. Джерелом натхнення для дизайнера є люди, що його оточують, їхня манера поведінки, харизма.
The founder of KASS brand – Bogdan Kass is one of the youngest Ukrainian designers, which debuted in 2013. KASS brand collections display minimalism, strict geometrical lines and free silhouettes. The designer is inspired by people around, by their manner of behavior, charisma.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10991
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра ергономіки і дизайну
Розташовується у зібраннях:Кафедра моди та стилю (МС)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD2018_V2_P241-244.pdf416,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.