Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11041
Title: Соціальний медіа-маркетинг як сучасний інструмент просування послуг підприємства
Authors: Ніфатова, О. М.
Пашко, О. В.
Keywords: підприємництво
маркетинг
соціальні медіа
Issue Date: 2018
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Пашко О. В. Соціальний медіа-маркетинг як сучасний інструмент просування послуг підприємства / О. В. Пашко ; наук. кер. О. М. Ніфатова // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (26-27 квітня 2018 р., Київ). - К. : КНУТД, 2018. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 239-240.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11041
Appears in Collections:Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)
Економіка інноваційної діяльності підприємств

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NRMSE2018_V3_P239-240.pdf573,86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.