Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11041
Название: Соціальний медіа-маркетинг як сучасний інструмент просування послуг підприємства
Авторы: Ніфатова, О. М.
Пашко, О. В.
Ключевые слова: підприємництво
маркетинг
соціальні медіа
Дата публикации: 2018
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Пашко О. В. Соціальний медіа-маркетинг як сучасний інструмент просування послуг підприємства / О. В. Пашко ; наук. кер. О. М. Ніфатова // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (26-27 квітня 2018 р., Київ). - К. : КНУТД, 2018. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 239-240.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11041
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Располагается в коллекциях:Економіка інноваційної діяльності підприємств
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
NRMSE2018_V3_P239-240.pdf573,86 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.